Sunday, November 27, 2011

 9:53 AM   Anonymous      No comments
Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Anyone here who's a watch addict? I am!!! Saya memang sangat minat dengan jam tangan ni. I have few collections of mine too. Sekarang yang saya guna ialah jam tangan Technum and Polo Brittania. Yang Polo tu untuk majlis formal dan yang satu lagi tu buat kegunaan harian je la. Kalau lah banyak duit dah lama saya spend kan untuk beli jam tangan yang style. Tapi budget pun tak besar, so beli je la yang mana yang mampu. Asalkan boleh guna dan senang mata memandang. Jam yang paling mahal yang pernah saya beli ialah jam Puma warna kuning yang dekat RM200 lebih rasanya. Tapi sekarang dah tak guna dah. Membazirkan? Ish2, amalan syaitan tu. The most valuable jam yang saya ada ialah jam Casio pemberian sekolah tercinta sempena anugerah Pelajar Contoh Putera. Tak pernah guna pun jam tu, simpan baik2 je.

Entry kali ni saya nak share 7 coolest watch dalam dunia ni. Macam biasa, sumber saya tak lain tak bukan MSN.com. Kan bagus kalau ada one of them. Kenalah start menabung ni.

Jak

Hacker

Zub 40

Aurora

Kaj

Ziiiro Gravity

Numlock


My favourite are Ziiiro Gravity and Hacker. Be ahead of time!

Wassalam...

0 comments:

Total Pageviews

Followers

Twitter

Be Likeable!

Fami-Liar's Posts

get this widget here

Writers of Life

Pages

Solat Time

Powered by Blogger.

Petikan Al-Quran

Blog Archive

Popular Posts