Wednesday, December 21, 2011

 6:49 PM   Anonymous   1 comment
Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Hari ni saya akan post something yang tak pernah saya buat. Benda ni sahabat saya, Muhammad Naim Bin Fital yang ajak, anda boleh fly ke blog dia di sini. So ini ialah satu culture yang menjadi kebiasaan dalam duni blogger. Budaya tagging ni. Well frankly speaking, Naim is the first one to tag me. Without further ado, let's examine the 11 questions that were thrown to me.

Biofacts dulu:
  • Ahmad Azri Bin Abdullah
  • Born on 22nd February 1993 in Pulau Pinang, growing up in Melaka.
  • Eldest son from six awesome siblings
  • I am extraordinary in the sense that I try to have and master every different good personality
  • Never smoked. I hate smoking.
  • Can't really remember my height and weight, but it's close to average
  • I wish to have a loving and solehah wife, Amin~
  • I adore rendang so much
  • I like islamic and humorous movies and I wish to get married as soon as possible
Random

1) Lelaki pendek tak sesuai buat pakwe?
Pakwe? Mana istilah pakwe dalam hidup ni. Suami ada la. Jodoh ni rahsia Allah. Kesesuaian ni bukan elemen yang penting kalau dah ada cinta.

2) Lelaki merokok tu cool ke?
Absolutely NO!!! Lelaki selalu bangun qiam, itu baru COOL!!!

3) Pandai masak tak?
Cooking? Hmm... Let see. Memasak air dan nasi are my forte. Selain tu saya pandai la masak nasi goreng ke, sambal ke, benda2 yang mudah2 je la. Ouh, cakap pasal masak ni, kepada orang yang dah janji dengan saya, sila masak rendang secepat mungkin ye. Haha.

4) Kalau sabtu ahad, selalu bangun pagi pukul berapa?
Sensitifnya soalan ni. Bangun pagi ye. Let's put it at average 6.45 with a few late wake up. Dan kadang2 mampu la untuk bangun awal especially Ramadhan. Tolong kejutkan saya.

5) Sebulan berapa kali topup?
Kalau holidays, cuma dua kali jer. Kalau waktu studying dekat campus ni, 4 kali sebab ada banyak komitmen yang mendesak.

6) Kalau suka kat someone apa korang buat?
Besar context suka ni, kalau saya suka as in respect, saya akan bagitau la tak respective person. Kalau suka nak dijadikan calon isteri, saya akan selidik pasal dia and then berdoa kat Allah supaya orang itu dijadikan jodoh saya. Amin~

7) Cita-cita masa depan?
At present, saya berimpian nak jadi Attorney General. Before bersara nak jadi Pengetua MOZAC. Cita cita sepanjang hidup pulak nak jadi anak yang soleh, suami yang baik, ayah yang mithali dan hamba yang selalu rindu pada Dia.

8) Kalau kena marah, korang buat apa?
Saya akan bersabar or sometimes kalau tak tahan sangat burst into tears. Tapi selalunya lepas kena marah saya akan tido.

9) Kejayaan paling bermakna dalam hidup?
Menjadi warga MOZAC for 5 years. Yang belum dicapai tapi akan jadi kejayaan paling bermakna saya ialah, menjadi penghuni syurga Allah.

10) Kenangan paling sedih?
Saya berpisah dengan OHANA, my batch. Dan of course pemergian sanak saudara yang dicintai.

11) Apa pandangan anda tentang Muhd Naim?
Dia best dan sangat kental jiwa usaha dia. :) Belanja makan sebab aku dah puji kau. Haha...

Wassalam...

1 comments:

Mohamad Nasruddin said...

4)6.45?kahkahkah...

6)perghh..selidik siot..stalker nih.hhe

7)aii,daripada attorney general ke pengetua?buang tebiat ke hapa?hoho

8)tido je keje kauu ye?hha

dari mula smpai abis asyik sebut pasal kawin je..bro,dah smpai seru ke ni?hehhe

Total Pageviews

Followers

Twitter

Be Likeable!

Fami-Liar's Posts

get this widget here

Writers of Life

Pages

Solat Time

Powered by Blogger.

Petikan Al-Quran

Blog Archive

Popular Posts