Friday, March 30, 2012

 11:58 PM   Anonymous   ,    No comments
Assalmualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Baiklah memang dah beberapa ketika saya tak menulis di blog hijau sederhana chomel ni.Selepas tamat 5 tahun kehidupan serba tarbiyyah di MOZAC dulu, maka isnin yang lalu pula saya tutup lagi sebuah perjalanan penuh kegembiraan sepanjang bergelar mahasiswa asasi undang undang di UiTM Shah Alam. Baru 4 hari je, saya dah rindu macam2... Saya rindukan kawan2, lecturers semua, kuliah dan jugak waktu tutorial. Sebab bagi saya UiTM telah pun berjaya meluaskan lagi horizon saya. Masa nak berpisah, memang banyak air mata saye mengalir. Rindu setengah mati. Tak nak berpisah boleh tak?

Entry kali ni khas untuk saye gamit balik kenangan asasi semua. Sorry la kalau ade rase yang entry ni tak memberi manfaat. Tapi banyak sangat saye belajar dalam 2 semester ni. Lepas ni saya akan beralih ke fasa yang lain pulak. Ke dunia kerja, hehe. InsyaAllah next entry saya akan tulis tentang pekerjaan dan beberapa penrancangan saye untuk cuti selama 5 bulan ni. Moga cuti yang panjang ni saye penuhkan dengan usaha menuju ke arah Dia :) For now, sila enjoy gambar2 ni... Terima kasih anda semua kerana memberi saya satu lagi kenangan yang sangat ohsem. Jazakallah.

























Terima kasih anda semua.

P/s : Sedih tak dapat join GMJ hari ni. Next time insyaAllah

Wassalam...

0 comments:

Total Pageviews

Followers

Twitter

Be Likeable!

Fami-Liar's Posts

get this widget here

Writers of Life

Pages

Solat Time

Powered by Blogger.

Petikan Al-Quran

Popular Posts