Monday, September 6, 2010

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Segala-galanya telah berakhir. I'm no longer a prefect, sekarang just a simple OHANArian. Fuhh, Alhamdulillah lega... But 1 more job to be done yakni mengucapkan terima kasih kepada mereka-mereka yang banyak membantu saya. Jasa korang semua tak mungkin boleh aku balas dengan apa sekalipun... Here's the list...

1)Akmal Arif: Thanks bro, kau telah menjadi seorang penolong dan kawan yang sangat baik sepanjang karier pengawas kita. Haha, sori slalu ejek ko. Respect kau sebab pandai manage dan organise banyak benda jugak sebab pandai communicate.. XD

2)Anis Atika: Seorang lagi yang perlu aku berterima kasih sangat2. Aku memang tak rapat dengan kau sebelum ni, but this year ok la skit. Kau memang seorang ketua yang baik. Respect kau!!! Kau pandai handle orang, penyabar dan tabah. You can be a good leader in future, cuma jangan slalu nangis (hahaha...), and thanks sebab banyak nasihat aku...

3)Shakir Zufayri: Kau memang kaki lepak, tapi kau la jugak penyejuk hati Cikgu Rosnah. Haha, Jambu pengetua. Bagus sebab kau pandai bab2 ICT ni. Banyak tolong aku gak dan banyak sumbangkan idea kreatif untuk badan ni. Best ar lepak ngan kau (nasib baik x gila aku), lastly kau pun seorang yang kuat beribadah. Aku suka kesungguhan kau.

4)Faris Roslan: Atuk!!! You are my saviour. Slalu naikkan semangat aku. Aku tau kita slalu clash pendapat tapi aku memang respect kat kau. Kau pandai jaga batch ni. Lepas ni jom kita berjuang bersama!!! Aku banyak belajar daripada kau secara lansung ataupun tidak. Thanks!!

5)Alyya Syahirah: Memang setiausaha terbaik dalam hidup aku!!! Bagi apa jer confirm kau siapkan. Aku rasa senang kerja ngan kau. Kau macam budak2 sikit tapi ada ketegasan yang tersendiri. Bagus tu... Teuskanlah rajinkan diri anda. Terima kasih sebab telah melicinkan segala urusan pengawas. Sori kalau aku slalu terkasar bahasa dengan kau.

6)Muhd Daniel: Sang setiausaha x rasmi, dan abang dorm yang sentiasa tido dengan adik2nya. We have been through this year bersama-sama. Saling bertukar2 pandangan. You are good man! Memang seorang yang tegas. Makin lama kau makin penyabar. Sori kalau ada sakitkan hati kau. Thanks!

7)Aizat Zainal: Bendahariku!!! Weyh kau memang simple dan lepak jer. X penah nampak kau pressure. Best gak lepak + kerja ngan kau. Kau ada daya kepemimpinan yang tersembunyi lagi. Serlahkan in the future!

8)Atika Alias: Bendahariku jugak!!! Tapi banyak tolong aku buat keje dalam macam2 bidang. Kau antara pengawas puteri yang rileks je. Aku suka attitude tu. Duit tahun ni x spend lagi kan??? X per, kita spend kat Sabah, insya Allah. Haha, kau pun seorang lagi pengawas yang rajin dan tak segan nak bagi pandangan...

9)Shafiq Omar: KR ku!!! Walaupun baru tahun ni kau jadi prefect, tapi kau memang bersemangat tinggi. Suka sangat dengan cara kau. Kau pandai jaga relationship dengan ramai orang. Respect sama kau. Ayuh kita bersama ke arah peguam berjaya! Amin!!!

10)Amira Nurul Afiqa: PKR ku!!! (or skang ni TKR...), tak tau apa nak kata, tapi aku tau kau menjaga nama rumah bendahara sebaik-baiknya. Aku rasa kau pun memang tak kekok dalam berkomunikasi dan memang rajin dalam melaksanakan segala tugasan.

11)Muhammad Mustapa: Si sosialis yang best. Pandai berunding. Haha, pandai buat lawak. Aku rasa kau boleh jadi ahli diplomatik yang bagus. Kau boleh keje under pressure (betul ker... XD), Anyway, kepimpinan tu dah ada just kena brush up sikit je lagi.

12)Siti Nabihah: Kau memang kaki lepak yang x kira masa. Tapi aku tau kau sangat tegas kat Aspuri sana tu!!! Rasanya kau memang boleh cakap depan orang ramai just maybe aku x penah nampak kot... Anyway, thank you!

13)Nashrul Azri: Capang!!! Kau memang leader yang bagus!!! Kau ada style sendiri dalam memimpin. Senang bergaul dengan semua orang. Just kena tetapkan pendirian diri k? Good spirit you have there. Serlahkan keunggulanmu!!!

14)Alia Ng: .........Arr..... X tau ar, but I know you have done your part brilliantly. Cuma maybe aku x nampak gak. Sori. Kalau ada terkasar bahasa maafkanlah. Kehadiran kamu dalam pengawas sangat dihargai.

15)Fathi Azmi: Kau memang rajin. Ada quality untuk jadi pemimpin yang baik. Jangan pernah give up dengan sebarang dugaan tau!!! Teguhkan hati anda dan teruskanlah memimpin mereka yang memerlukan. Thanks!

16)Fairuza Syahira: Aku tahu kau memang pemimpin yang baik. Seorang yang sensitif kot but boleh handle pressure dengan baik. Tabahkan selalu hati tu. Teruskan bersemangat! Thank you very much.

17)Farhana Samad: Alo, aku tahu aku selalu usik kau. Jangan amik ati yer. Kau memang yang terbaik dalm bidang kau. Jangan selalu cepat emo. Haha... Tapi kau memang bagus dalam hal-hal agama ni. Memang seorang tauladan yang baik.

18)Ridzwan Saharun: Weyh kawan terbaik aku. Kau ni, ish memang best ar... Cool jer, Aku tau kau banyak tolong aku so thank you lorh. Trimas bab selalu cheer up kan aku.

19)Asyraff Seri: Haha, seronok ar usik kau. Dalam malas2 ngan lepak2 kau pun, kau buat gak keje kau. Tiket2!!! Bagus ar kau cepat adapt dengan segala situasi yang berlaku.

20)Zulhilmi Zulkifli: Waha, seorang biro yang dedicated. sekolah lebih aman dengan kehadiran kau. Haha, best gak lepak ngan kau. Kau boleh memimpin but kena kikis sikit sikap malu tu. Thanks!

21)Syarafi Zulkifli: Penjaga microfon yang setia. Kau memang best ar, pandai buat lawak dan rileks jer. Aku tau aku boleh percayakan kau. Dan kau pun keep on getting better and better. Thanks.

22)Nazri Majid: Nazri!!! Sori slalu usik kau. Kau ada gaya dalam bercakap. Buat keje memang perfect ar. Respect kau. Berani dalam apa yang kau rasakan betul dan x segan bertanya.

23)Adibah Hazwani: Pandai komunikasi. Maybe x rapat sangat ngan aku tapi aku tau kau ada concern dengan badan ini. Aku rasa kau memang tegas dekat aspuri tu. Good work!! Thank you.

24)Syafiqa Salleh: Kau memang rileks giler. Haha suka attitude tu. Lepak kau lepak, kerja kau kerja. Ada social network yang baik dan senang nak work dengan kau. Thank you.

25) Siti Haililah: Kau memang tegas. Ada intergriti yang tinggi. Banyak bantu badan ni. Kau memang ada jiwa yang kental. Seorang pemimpin yang bagus. Thank you.

26)Zureen Aisyah: X sangka kau sangat sayangkan prefect. Aku terharu. Kau memang bagus. Slalu eager dalam semua perkara dan semangat. Aku x kan lupakan air mata kau. Haha... Thank you.

End of it, thank you, thank you, thank you.. For making my life better.... XD

0 comments:

Total Pageviews

Followers

Twitter

Be Likeable!

Fami-Liar's Posts

get this widget here

Writers of Life

Pages

Solat Time

Powered by Blogger.

Petikan Al-Quran

Popular Posts