Sunday, November 18, 2012

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.

Dengan Nama Allah Yang Maha Melimpahkan segala rahmat dan magfirah, hamba ini mohon ampun kerana kelemahan diri, kebutaan hati, ketulian telinga dan mata yang selalu menipu.

Hari ni, hampir keseluruhan umat dunia sedang berbohong, menipu kepada siapa? Menipu kepada hati kecil mereka sendiri. Mana mungkin, mata itu tidak mengalirkan air mata saat ketika saudara-saudarnya sendiri dibedil tanpa belas kasihan oleh musuh yang jelas nyata. Sampai bilakah matamu mampu menafikan realiti yang terbentang luas di hadapan. Kerana mata saya tidak perfect, maka mari melihat melalui mata tarbiyyah.

Berdiam diri bukan pilihan.

Saya juga dah penat berdiam diri. Mulai saat ini tidak akan saya berhenti membantu buat saudaraku di sana sehingga kita menang atau syahid semuanya. Doakan, saya sangat memerlukannnya. Kerana ini perjuangan umat bukan perjuangan seorang diri.

Palestina, aku datang (T T)














Selamatkan mereka Ya Allah...

Wassalam...

0 comments:

Total Pageviews

Followers

Twitter

Be Likeable!

Fami-Liar's Posts

get this widget here

Writers of Life

Pages

Solat Time

Powered by Blogger.

Petikan Al-Quran

Popular Posts