Thursday, June 10, 2010

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Posting kali ni dal lama sebenarnya saya nak publish, just x de masa jer.. Owh, sedar x sedar sekarang ni dan bulan june (5 more months to go before scray SPM), so tampuk kepemimpinan pengawas 0610 bakal berakhir dalam sedikt je masa lagi... Alhamdulillah. I know, I'm not good in leading but anyway I still survive and hopefully have try my best to lead. Oleh sebab itu, waktu-waktu yang suntuk untuk senior prefect ni, digunakan untuk detect kelemahan-kelemahan kami. Camne? Kami telahpun menggunakan modul 'belaian jiwa'. Saja namakan ia as belaian jiwa coz it sounds nice (I think so...). The first task every prefect F4 and F3 kena write down semua nama prefect 2010. Then, di setiap nama tersebut, mereka semua kena memberi komen yang ikhlas sepanjang mereka semua bekerjasama sepanjang tahun ni. The second task, semua prefect kena buat termasuklah kami F5 iaitu kena menulis surat untuk seseorang yang berada dalam badan pengawas jugak. However there's one condition. Surat tersebut mestilah kepada prefect yang berlainan jantina, (opposite attracts kan??). So every perefect telah melakukannnya dengan ikhlas walaupun ada yang segan-segan at first...

Yup, memang saya dapat banyak sangat komen yang boleh buat saya terharu. Thanks adik-adik prefect atas segala komen anda, even though saya x buat pape pun untuk anda semua. Few comments yang remarkable untuk saya yang baik-baik tu kita rahsiakanlah ye, just nak kongsi yang kurang baik jer, tp tetap membina. First skali, Abang Azri ni tak tunaikan janji then Azri ni pun kedekut ilmu. Owh.. Ye ke?? I guess it is true. I will look after it. And fix it, Insya Allah...

Lepas tu, saya jugak ada dapat beberapa letters (5 in numbers...) yang begitu bermakna dan mengandungi komen-komen yang sangat2 berguna. Sesuatu yang seronok dan lawak gak, melalui cara ni saya dapat analyse my biggest flaw... Semua surat tu komen satu benda yang sama, "Azri aku rasa kau ni ego la dengan sesetengah perempuan", "Azri kau cuba layan budak perempuan ni baik2 sikit", and so much more on my communication skill dengan perempuan. Haha, I do realise it. Tapi nak bt macam mana kan. It's hard. My prinsip lelaki dgn perempuan sama jer.... But I have to admit the fact that girls cepat terasa dan more sensitive. So anyway SORRY kepada sesiapa yang pernah saya terkasar bahasa. Maaf sangat tapi saya memang tak biasa dengan perempuan. So my target, before leaving MOZAC, must solve this problem. I need to treat women better. But how yer?? Allahu... Bantulah saya yer... Saya berserah 100% kepadaMu. Wassalam...

0 comments:

Total Pageviews

Followers

Twitter

Be Likeable!

Fami-Liar's Posts

get this widget here

Writers of Life

Pages

Solat Time

Powered by Blogger.

Petikan Al-Quran

Popular Posts