Sunday, January 17, 2010

 12:33 PM   Anonymous   ,    No comments
Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Alhamdulillah masih lagi boleh bernafas dalam dunia Allah yang hanya sementara ini. Oh ya, baru-baru ini saya asyik teringat tentang quotes ni, "Mati itu pasti, Hidup Insya Allah". Kenapa la agaknya yer??? Mungkin kerana saya terlalu penat sangat. Masa mula-mula enroll kat Muzaffar Syah ni, tak pernah pulak saya terbayangkan yang saya akan jadi KP 2010. Kadang-kadang rasa menyesal pulak pun ada. Namun thank you Allah, KAU tetap tabahkan hatiku. 2 minggu yang pertama ini sangat menjerihkan. Bermula dengan hari first saya balik ke asrama dah kena prepare untuk majlis watikah pemimpin 2010 keesokan harinya. Masuk pulak sesi PNP, almost all subjek ader homework, F5 ler katakan... Malam-malam pulak lepas pukul 1 pagi baru la boleh tidur. Nak kena pastikan dulu asram adah lights off. Setakat ini belum ada masa lagi untuk buat revision. Masih lagi mencari. Isnin lepas, another big function, Pendaftaran Pelajar Tingkatan 1 2010 telah berlansung. Saya pulak telah diamanahkan untuk memberi taklimat sekolah. Menggigil tubuh ini dibuatnya. Saya rasa lebih kurang 30 minit habiskan masa dengan berselawat sahaja. Takut sungguh. Alhamdulillah tahun ini ada lagi juniors from SKPR, 3 orang, semuanya lelaki. Semoga legasi ini berterusan. Amin. Tahun ini banyak sangat perubahan MOZAC. Penat jugak saya nak try to keep it apa lagi saya yang menjadi contoh kepada semua pelajar. Buat masa sekarang ini saya masih lagi hold on. Still in pace dan harap-harapnya perkara ini berkekalan hingga akhir tahun. Amin. Itu sahajalah setakat ini. Sekian Wassalam.

0 comments:

Total Pageviews

Followers

Twitter

Be Likeable!

Fami-Liar's Posts

get this widget here

Writers of Life

Pages

Solat Time

Powered by Blogger.

Petikan Al-Quran

Popular Posts