Sunday, September 27, 2009

 12:22 PM   Anonymous   ,    1 comment

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Alhamdulillah masih lagi dikurniakan nafas oleh Allah swt untuk meneruskan hidup di dunia ini. Yup, hari ini merupakan hari terakhir untuk bersenan lenang kat rumah, esok dah mula balik memikul semua tanggungjawab di MOZAC. Huhu, rasa macam malas jer... Tapi kena buat jugak, ini amanah dari Allah. Saya harus menunaikannya. Ok lah, tak nak cakap panjang lagipun baju tak packing lagi ni. Sekian. Wassalam.

P/S : Sedihnya... :( Chelsea kalah dengan Wigan... Huhu..
Reactions:

1 comments:

aiza aidir said...

kenapa x leh nak jadi rakan awk ea...

Total Pageviews

Followers

Twitter

Be Likeable!

Fami-Liar's Posts

get this widget here

Writers of Life

Pages

Solat Time

Powered by Blogger.

Petikan Al-Quran

Blog Archive

Popular Posts