Thursday, May 28, 2009

 8:29 AM   Anonymous   ,    No comments
Assalamualaikum. Alhamdulillah masih lagi diberi keizinan oleh Allah untuk terus bernafas dan beribadat kepada Allah. Wahai Allah, 3 minggu ini terasa begitu berat sekali. Masya-allah, 3 minggu exam memang sangat menjerihkan. Asrtaghfirullah, paper add math, agama dengan BI memang killer habis. Hm... Ni la dia akibat tak belajar betul-betul. Orang lain sibuk menelaah, saya lak boleh buat sajak time papaer physics. Haih.... Apa la nak jadi ngan saya ni? Tapi di sebalik kesibukan menjalani peperiksaan, saya masih lagi sempat join program anjuran UNESCO, the Melaka Experience. Program ni, alhamdulillah banyak memberi input kat diri saya gak. Program ni pun best ar, melibatkan pelajar-pelajar dari MOZAC, MCKK, SSP, Indonesia, Korea ngan Philiphina. Tapi satu yang rugi, ada masalah komunikasi ar. Another thing masa program ni, saya selalu sangat kena jaga pandangan mata. Tak nak cakap banyak, tp konklusi dia, sekolah semua perempuan memang terjaga pergaulannya antara lelaki dengan perempuan tapi student dia gak canggung bila kat dunia luar. Paling yang saya perasan adalah cara pemakaian tudung mereka. But, maybe bukan semua sekolah perempuan macam tu kan? Wallahualam. Maaflah, kalau ada yang baca ni terasa lak. Bukan apa sekadar berniat untuk saling nasihat-menasihati. Bukakankah, manusia itu dalm kelalaian kecuali mereka yang saling berpesan ke arah kebaikan? Hmm... result exam baru dapat 2 jer.... Alhmdulillah, Kimia dapat A1 tapi Biologi B3 la pulak. Tak pe ar... Syukur gak. Anyway, hari ni saya akan bertolak ke SSP kat Cyberjaya untuk pertandingan bahas Piala Perdana Menteri. Hope anda semua dapat mendokan kejayaan kami. Insya-Allah, kalau ada rezeki boleh la menang. Ok, sampai sini je lar dulu, nanti kita sambung lagi. Assalamualaikum. Jiddan Imanukum.

0 comments:

Total Pageviews

Followers

Twitter

Be Likeable!

Fami-Liar's Posts

get this widget here

Writers of Life

Pages

Solat Time

Powered by Blogger.

Petikan Al-Quran

Blog Archive

Popular Posts